Bestilling – hvordan bestiller jeg?Når du klikker på fanebladet ’Bestilling’ øverst på siden, kan du se en oversigt over de produkter, du har bevilling på. For at bestille produkterne skal du enten benytte de små pile i de grønne bestillingsbokse til at vælge antal, eller alternativt manuelt indtaste det ønskede antal direkte i boksene. Systemet runder herefter selv det ønskede antal op, så det svarer til en hel pakke eller kasse. Hvis du blot ønsker at bestille det samme antal af et produkt, som du tidligere har bestilt, kan du benytte knappen “Udfyld med det sidst bestilte antal” nederst på siden. Så udfylder systemet selv bestillingsantal for alle produkterne, baseret på hvilket antal du sidst har bestilt af hvert enkelt produkt (denne funktion kan kun anvendes for produkter, du tidligere har bestilt - ellers sættes bestillingsantal til 0). Når du har valgt bestillingsantal for alle de produkter, du vil bestille, skal du klikke på knappen ’Bestil’ nederst til højre. Bestillingsmængde og bestillingsfrekvens – hvor meget og hvor ofte kan jeg bestille?Kolonnen ’Max’ yderst til højre angiver, hvor mange stk. du maksimalt kan bestille per levering. Samtidig er det vigtigt at bemærke, at der i systemet er indbygget en begrænsning for, hvor ofte du kan afgive bestillinger. Hvor ofte og hvor mange produkter du kan bestille afhænger af din bevilling fra kommunen. Når du har bestilt en bevilget vare, vil der derfor være en periode herefter, hvor du ikke kan bestille den pågældende vare - systemet markerer dette ved at erstatte den indtastningsboks, som du normalt kan indtaste antal i, med en besked om, hvornår du igen kan bestille varen. Alternativ leveringsadresse – hvordan skifter jeg leveringsadresse?Hvis du midlertidigt ønsker at få varerne leveret til en anden adresse, end den vi har registreret, skal du blot udfylde feltet ’Evt. alternativ leveringsadresse’, som findes til højre på skærmen, efter at du har trykket på knappen ’Bestil’. Hvis du derimod ønsker at ændre din adresse permanent hos Abena, skal du kontakte Abena Kundeservice ved hjælp af kontaktoplysningerne i bunden af siden. |
Historik – hvordan kan jeg se hvad jeg tidligere har bestilt?Du kan se dine tidligere leveringer ved at klikke på fanebladet ’Tidligere leveringer’ i menuen i toppen af siden. Sikkerhed – hvordan beskyttes mine personlige oplysninger?Adgang til bevilling.dk foregår ved hjælp af NemID, som er det samme system de danske banker anvender. Dette garanterer en sikker identifikation af dig som person, og betyder at andre ikke kan logge ind på dine vegne. Kommunikationen mellem din computer og Abena sker via en krypteret SSL 128-forbindelse, der sikrer, at uvedkommende ikke har mulighed for at se din kommunikation med Abena eller nogen af de sider, der vises. |